توهین به شیعه

تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:شیعه,توهین,توهین به شیعه,

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، روزنامه الیوم السابع مصر نوشت: شیخ صبری عباده که در برنامه‌ای تلویزیونی از شبکه ماهواره‌ای «دریم 2» مصر سخن می‌گفت، شیعیان را مسبب انتشار روح دشمنی و نفرت در مصر دانست و گفت: پیروان این مذهب قصد اشغال مصر را دارند و در این راه حتی پول هم خرج می‌کنند!


صبری عباده همچنین گفت: رافضی‌ها عامل عداوت و دشمنی بین مذاهب هستند و همدیگر را حتی با صرف هزینه‌ به سب صحابه و همسران پیامبر(ص) تشویق می‌کنند!


این درحالی است که پیروان مذهب برحق تشیع با فتاوایی که از سوی مراجع و بزرگان دین صادر شده؛ از سب نمادهای اسلامی اهل تسنن برحذر داشته شده‌اند.


چنانچه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب نیز با صدور فتوایی توهین به عایشه، همسر پیامبر اکرم(ص) و هر یک از نمادهای اسلامی اهل تسنن را حرام و اعلام کردند: «اهانت به نمادهای برادران اهل سنت از جمله اتهام‌زنی به همسر پیامبر اسلام[عایشه] حرام است. این موضوع شامل زنان همه پیامبران و به‌ویژه سید الانبیاء پیامبر اعظم -حضرت محمد(صلی الله علیه وآله) - می‌شود»


گفتنی است، دشمنی و بغض و کینه این مقام دینی مصر که به‌شدت وابسته به سلفیان است، علیه شیعیان تازگی ندارد. وی پیش از این در جریان گرامیداشت مراسم عاشورای سال گذشته، به‌‌منظور جلوگیری از برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در قاهره، مسجد امام حسین(ع) را به بهانه تعمیرات داخلی به روی زائران بست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی